Seznámit se s nástroji a metodami dotazníkových a dalších průzkumů mezi zaměstnanci, jejich prováděním, vyhodnocováním i prezentací podnikovému vedení.
Pro koho je určen:
Personálním manažerům, personalistům i specialistům na vnitropodnikovou komunikaci zabývajících se plánováním, prováděním a vyhodnocováním průzkumů mezi zaměstnanci.
Cílem on-line semináře je:
Seznámit se s nástroji a metodami dotazníkových a dalších průzkumů mezi zaměstnanci, jejich prováděním, vyhodnocováním i prezentací podnikovému vedení.
Obsah on-line semináře:
- Význam komunikace se zaměstnanci
- proč sledovat motivaci, spokojenost, názory či postoje zaměstnanců
- nástroje, metody a hlavní oblasti dotazování
- volba otázek, konstrukce dotazníků
- jak dosáhnout vysoké návratnosti dotazníků
- zpracování výsledků dotazníkových průzkumů a interpretace výsledků
- návrhy opatření plynoucích z dotazníkových průzkumů
- prezentace výsledků podnikovému vedení a zaměstnancům