Cílem semináře je vysvětlit podstatu, význam a tvorbu podnikové strategie i cíle a hlavní úkoly strategického managementu. Zaměřuje se na metody její tvorby, způsoby, jak ji v organizaci zavést a prosadit i na to, jak hodnotit její úspěšnost.
On-line seminář je určen pro:
Seminář je určen stávajícím i budoucím manažerům, kteří se chtějí seznámit se obsahem, významem a tvorbou strategie jako „královskou“ manažerskou disciplínou i východiskem řízení úspěšných organizací.
Obsah on-line semináře:
- Co je podniková strategie a jaký je její význam
- Konkurenční výhody podniku a jejich zdroje
- Příklady úspěšných a neúspěšných podnikových strategií
- Hlavní typy podnikových strategií
- Jakou strategii zvolit: analýza potenciálních strategií a její metody
- Zavedení a prosazení strategie v podniku
- Hodnocení strategií
- Nejčastější chyby při tvorbě podnikových strategií a jejich překonání
Lektor
| Doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc. Dr. Jan Urban působí dlouhodobě jako podnikový lektor a poradce, zabývající se osobním rozvojem. Je VŠ učitelem managementu, lektorem kurzů MBA i autorem řady publikací, mj. úspěšných knížek „Vezměte život do svých rukou“ a „Psychologie pro každý den“. |